poniedziałek, 29 września 2014

Odrzucenie wniosku pożyczkowego

Jest wiele powodów, dla których Twój wniosek mógł zostać odrzucony. Nie da się jednoznacznie wskazać jaka była przyczyna odmowy w Twoim przypadku.
Najważniejsze jest abyś dokładnie sprawdził dane wpisywane we wniosku (dane kontaktowe oraz numer konta bankowego), upewnił się,że używasz konta bankowego na które otrzymujesz comiesięczne wynagrodzenie oraz że prawidłowo zweryfikowałeś numer swojego konta bankowego.
Jeśli błędnie wypełniłeś wniosek musisz odczekac minimum 30 dni zanim wypełnisz nowy.

Jeśli po błędnie wypełnionym wniosku lub innej przyczynie jego odrzucenia chcesz aby Twoje dane zostały usunięte z systemu musisz w tym celu skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Zanim wyślesz wniosek zawsze upewnij się co do danych, które w nim wpisałeś!

1 komentarz:

  1. Osobiście bałem się odrzucenia mojego wniosku, a naprawdę potrzebowałem pieniędzy. Próbowałem uzyskać pożyczkę w Credy, tutaj kliknij by przejść na ich stronę. Ku mojemu zaskoczeniu dostałem pożyczkę bez haczyków, którą z łatwością spłaciłem

    OdpowiedzUsuń